Ste majiteľ spoločnosti, manažér, vedúci pracovník, či oddaný zamestnanec, ktorý je telom i dušou vo firme? Ak áno, nasledujúce riadky vám pomôžu pri výbere vhodného online crm systému.
Každý z nás má vlastný štýl manažovania ľudí a firmy ako celku. Niekto liberálny, iný zas direktívny, alebo môžete firmu riadiť ako demokrat, to ale môže skončiť zle 🙂
Veľa podnikov má ale niečo spoločné. Túžbu ponúkať jedinečné služby. A práve jedinečné služby dokážete ponúkať, ak máte dokonale vyvinutý systém práce. S efektivitou a systémom práce veľmi úzko súvisí aj problematika crm systémov. Čoraz častejšie firmy pri komunikácií s klientmi, zamestnancami či obchodnými partnermi, využívajú šikovné aplikácie, ktoré znásobujú ich zisky a sprehľadňujú procesy vo firme.
Na trhu existujú stovky kvalitných crm systémov – robusné, jednoduché ale aj bezplatné. Ako ale vybrať ten správny? Odpovede môžete nájsť v nasledujúcich riadkoch.
CRM systém by mal zjednodušiť fungovanie firiem
Pri výbere ideálneho CRM by sme ste sa mali zamyslieť najmä nad tým, na čo ho budete potrebovať. Je nevyhnutný na riadenie tímu, úloh, zákaziek, či na jednoduchú evidenciu zákazníkov a efektívny e-mailing? Alebo máte v úmysle sledovať tok financií v rámci firmy, či dochádzku zamestnancov? Funkcionalít je neúrekom. Zlý výber softvéru vám môže narobiť v budúcnosti veľký problém. Nielen z hľadiska finančného, ale aj časového. Doplatiť na to môže vaša firma, zamestnanci a dokonca aj zákazník.
Všetky CRM (dokopy až 50), ktoré v článku spomenieme, si skupinka ľudí z renomovaného portálu o podnikaní businessnewsdaily.com vyskúšala na vlastnej koži. Prešli si úvodnými registráciami, testovaním základných, či pokročilých funkcionalít, testovaním mobilných aplikácií, sledovaním sprievodných videí, integráciami softvéru, komunikáciou s call centrom, a podobne.
Kritéria, ktoré zavážili pri hodnotení CRM
- cena,
- jednoduchosť použitia,
- možnosti spravovania kontaktov,
- predajné a marketingové nástroje,
- sledovanie zamestnancov,
- možnosti prispôsobovania,
- možnosti automatizácie,
- integrácia a komunikácia s inými nástrojmi,
- reportovacie a analytické nástroje,
- mobilný prístup a aplikácia,
- obmedzenia služieb,
- zákaznícky servis.
Máme výsledky. Najlepší CRM systém pre…
Online CRM systém pre mále podniky: Salesforce
Salesforce je cloudové riešenie, jednoducho povedané, funguje online. Má jednoduché používateľské rozhranie a zahŕňa všetky kľúčové funkcie potrebné na riadenie podniku. Správa kontaktov a zákazníkov, prognózy predajov, automatizácia pracovných postupov a množstvo iných dôležitých nástrojov. Navyše ponúka mobilnú aplikáciu, vďaka ktorej máte kedykoľvek a kdekoľvek prístup k svojim údajom. Viac sa dozviete tu: https://www.salesforce.com/
Online CRM systém pre veľmi malé podniky: Insightly
Insightly patrí medzi jednoduché, ale funkciami „nabité“ CRM systémy. Má v sebe všetky základné funkcie, ktoré sú pre správu malých podnikov potrebné. Insightly je škálovateľný softvér, ktorý si môžete upravovať podľa požiadaviek. Čiže ak bude vaša firma rásť, funkcionality si môžete pridať podľa potrieb. Výhodou je aj bezplatná verzia, ktorú odporúčame vyskúšať práve pri prvej skúsenosti s týmto typom softvéru. Podobne ako salesforce ponúka správu kontaktov, riadenie projektov, riadenie príležitostí, rozpis prác pri jednotlivých úlohách a riešeniach. K dispozícií je aj mobilná aplikácia. Pristupovať k dátam môžete kedykoľvek a kdekoľvek. Viac sa dozviete tu: https://www.insightly.com/
Online free CRM systém: Zoho CRM
Zoho CRM je výkonný CRM softvér, ktorý ponúka všetky vyššie spomenuté základné funkcie a je zdarma pre prvých 10 používateľov. K dispozícií je aj šikovná mobilná aplikácia. Viac sa dozviete tu: https://www.zoho.com/crm/
Slovenský online CRM systém: Flowii
Vybrali sme pre vás aj jeden zo slovenských online crm systémov s názvom Flowii. Prečo? Pretože plní množstvo z funkcionalít, ktoré sú porovnateľné s vyššie testovanými CRM systémami a je cenovo dostupnejší. Môžete si ho otestovať až na 60 dní zadarmo a rozhodnúť sa, či splnil vaše očakávania, alebo nie. Niektoré z funkcionalít sú dokonca zdarma. Je v slovenskom jazyku a poskytuje užívateľom pravidelnú telefonickú podporu. Pomôže vám pri správe a zálohovaní dát o vašich klientoch. Taktiež pri riadení zákaziek, obchodných prípadov, úloh vo firme, či sledovaní dochádzky zamestnancov, marketingových aktivitách pomocou e-mailingu, či sledovaní príjmov a výdavkov firmy.
Na záver pripájame kompletný zoznam CRM softvérov
ACT! Essentials, AllProWebTools, Apptivo CRM, Avidian/Prophet, Base, Bluenose, BoomTown!, bpm´online, Buddy CRM, Bullhorn, CampaignerCRM, Capsule, Commence, Contactually, GoldMine, GreenRope, Hatchbuck, Highrise, Hubspot CRM, Insightly, iSEEit, LeadMaster, Maximizer, Method: CRM, Microsoft Dynamics CRM, NetSuite CRM, Nimble, Nutshell, Odoo, OnContact, Pipedrive, PipelineDeals, Pipeliner, Podio, Sage CRM, Salesforce, Salesnet, SalesNexus, SAP Digital for Customer Engagement, Snapforce, SugarCRM, TeamWox, Vtiger, Workbooks, Zoho CRM.
Zdroj: http://www.businessnewsdaily.com/